9 ตามรอยพ่อสอน
Central Credit Card
Home > Customer Service > FAQs

FAQs

Q :
A :
หากต้องการช้อปกับเซ็นทรัลออนไลน์ช้อปปิ้งจะมีขั้นตอนอย่างไรบ้าง
คุณสามารถช้อปกับเซ็นทรัลออนไลน์ช้อปปิ้งได้ด้วย 3 ขั้นตอนง่ายๆ ดังนี้
Q :
A :
ต้องทำอย่างไรหากต้องการเปลี่ยนแปลงคำสั่งซื้อสินค้าที่ได้สั่งไปแล้ว
ทางเรามีนโยบายบริการจัดส่งสินค้าให้ถึงท่านโดยเร็วที่สุด ดังนั้นหากคุณต้องการแก้ไข หรือยกเลิกคำสั่งซื้อ (รวมไปถึงการเปลี่ยนแปลงข้อมูลที่อยู่สำหรับจัดส่งสินค้า การเปลี่ยนวิธีการจัดส่ง และการเพิ่มหรือยกเลิกรายการสินค้า) กรุณาติดต่อ Central Contact Center ที่หมายเลข 0-2730-7777 ภายใน 1 ชั่วโมง หลังทำการสั่งซื้อ ทุกวัน เวลา 8.30 – 21.00 น.
Q :
A :
เมื่อสั่งซื้อสินค้าไปแล้วจะสามารถตรวจสอบสถานะของสินค้าได้อย่างไร
คุณสามารถตรวจสอบสถานะการสั่งซื้อสินค้าของท่าน โดย คลิกที่นี่
Q :
A :
หากต้องการเปลี่ยนหรือคืนสินค้าที่สั่งซื้อจาก เซ็นทรัลออนไลน์ช้อปปิ้ง จะต้องทำอย่างไร
คุณสามารถเปลี่ยนหรือคืนสินค้าโดยสามารถทำได้โดย
  1. กรอกข้อมูลของคุณและรายละเอียดสินค้าในใบแจ้งเปลี่ยนหรือคืนสินค้าซึ่งได้แนบไปพร้อมกับกล่องสินค้า
  2. ส่งสินค้าพร้อมใบแจ้งเปลี่ยนหรือคืนสินค้าที่กรอกข้อมูลเรียบร้อยแล้วกลับมาที่ แผนก Customer Service ส่วนงาน Central Online บริษัท ซีโอแอล จำกัด (มหาชน) เลขที่ 24 อาคารอุ่นใจ ซ.อ่อนนุช 66/1 แขวงสวนหลวง เขตสวนหลวง กทม. 10250

คุณสามารถอ่านรายละเอียดเงื่อนไขการรับเปลี่ยนหรือคืนสินค้าได้ที่ (นโยบายการคืนสินค้า) หรือติดต่อสอบถามได้ที่ Central Contact Center 0-2730-7777 ทุกวัน เวลา 8.30 - 21.00 น. หรือ Email : contact@central.co.th
Q :
A :
หากต้องการเปลี่ยนหรือคืนสินค้าที่สั่งซื้อจาก เซ็นทรัลออนไลน์ช้อปปิ้ง จะต้องเปลี่ยนหรือคืนสินค้าภายในกี่วัน
สินค้าบนเว็บไซต์สามารถเปลี่ยนหรือคืนได้ภายใน 14 วัน นับจากวันที่คุณได้รับสินค้า (ยกเว้นสินค้าประเภทเครื่องสำอาง ต่างหู และเครื่องประดับอัญมณี นาฬิกา ไส้ปากกา ผ้า ชุดราตรี ชุดชั้นใน ชุดว่ายน้ำ และสินค้าลดราคา)
Q :
A :
หากลืมชื่อผู้ใช้ (Username) หรือรหัสผ่าน (Password) จะทำอย่างไร
กรณีลืมชื่อผู้ใช้หรือรหัสผ่าน กรุณาคลิกที่นี่ และระบุ Email ของคุณ หลังจากนั้นระบบจะส่งลิงค์เพื่อสร้าง Password ใหม่ไปยัง Email ของคุณ
Q :
A :
หากต้องการรับข่าวสาร หรือยกเลิกการรับข่าวสารทางอีเมล จะทำอย่างไร
การรับข่าวสาร สามารถทำได้ 2 วิธี ดังนี้
  1. ทำเครื่องหมาย X หน้าช่อง "ยินดีรับข่าวสารจาก www.central.co.th" ระหว่างการสร้างบัญชีครั้งแรก
  2. กรอกอีเมลแอดเดรสของท่าน ในช่อง "สมัครรับข่าวสาร" ที่ตำแหน่งล่างสุดของหน้าเว็บ แล้วคลิกที่ปุ่ม "Go"
การยกเลิกรับข่าวสาร สามารถทำได้โดยกดยกเลิกรับข่าวสารจากหน้าข่าวสารที่คุณได้รับ
Q :
A :
สินค้าจาก เซ็นทรัลออนไลน์ช้อปปิ้ง จะสามารถจัดส่งสินค้าไปยังที่อยู่ต่างประเทศได้หรือไม่
ห้างเซ็นทรัลมีความตั้งใจในการให้บริการที่ดีที่สุดแก่ลูกค้าทุกท่าน แต่ขณะนี้เรายังคงสามารถจัดส่งสินค้าได้เฉพาะภายในประเทศไทยเท่านั้น หากมีการเปลี่ยนแปลงในอนาคต จะทำการดำเนินการแจ้งให้ทราบทันที
Q :
A :
สามารถนำโปรโมชั่นส่งเสริมการขายของทางห้างฯ มาใช้ช้อปปิ้งร่วมกับเซ็นทรัลออนไลน์ช้อปปิ้งได้หรือไม่
เซ็นทรัลออนไลน์ช้อปปิ้งของดร่วมรายการโปรโมชั่นส่งเสริมการขายกับทางห้างสรรพสินค้า โปรดดูรายละเอียดโปรโมชั่นที่ระบุในเว็บไซต์แต่ละแผนกได้ในเว็บไซต์ออนไลน์ ช้อปปิ้ง ในช่วงเวลาที่จัดรายการโปรโมชั่น
หากมีข้อสงสัยเกี่ยวกับโปรโมชั่นออนไลน์ช้อปปิ้ง สามารถสอบถามได้ที่ Central Contact Center 0-2730-7777
เวลา 8.30 - 21.00 น. ทุกวัน หรือ Email : contact@central.co.th
Click & Collect เลือกรับสินค้าจุดบริการรับสินค้า
Q :
A :
เมื่อสั่งซื้อสินค้าและเลือกรับสินค้าที่จุดบริการ Click & Collect จะสามารถไปรับสินค้าได้เมื่อไร
สามารถไปรับได้ที่จุดบริการ Click & Collect สาขาที่คุณเลือก หลังจากที่ได้รับอีเมลและ SMS แจ้งรหัสรับสินค้า แต่ไม่เกิน 7 วันทำการหลังจากได้รับอีเมลและ SMS
Q :
A :
ระยะเวลาในการจัดส่งสินค้าไปที่จุดบริการ Click & Collect ใช้เวลานานเท่าไหร่
พื้นที่จัดส่งสาขาในกรุงเทพฯ ใช้เวลา 2 - 3 วันทำการ
พื้นที่จัดส่งสาขาต่างจังหวัด ใช้เวลา 3 - 5 วันทำการ
Q :
A :
เมื่อสั่งซื้อสินค้าและเลือกสาขาของจุดบริการ Click & Collect แล้ว จะเปลี่ยนสาขาได้หรือไม่
บริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์ส่งมอบสินค้า ณ สาขาที่คุณเลือกไว้แล้วเท่านั้น และไม่สามารถเปลี่ยนแปลงสาขาได้
นโยบายการผ่อนชำระค่าสินค้า
Q :
A :
มีรายการสินค้าใดบ้างที่เข้าร่วมรายการผ่อนชำระ
สินค้าที่เข้าร่วมผ่อนชำระ จะมีสัญลักษณ์ กำกับไว้
Q :
A :
เงื่อนไขการผ่อนชำระเป็นอย่างไรสามารถผ่อนได้ด้วยบัตรอะไรบ้าง
รายละเอียดการผ่อนชำระสินค้า ลูกค้าสามารถศึกษาได้จาก นโยบายการผ่อนชำระค่าสินค้า และสามารถผ่อนได้ด้วยบัตรเครดิต ธนาคารกรุงเทพ (BBL), บัตรกรุงไทย (KTC), ธนาคารซิตี้แบงก์ (CITI) และธนาคารธนชาติ (TBANK) แต่ทั้งนี้ขึ้นอยู่กับรายการสินค้าที่ร่วมรายการนั้นๆ ว่าเข้าร่วมกับบัตรใดบ้าง (สามารถดูได้จากข้อมูลที่หน้า Check Out)
Q :
A :
สามารถทราบอัตราการผ่อนชำระได้จากที่ใด
ที่หน้ารายละเอียดสินค้า จะมีสัญลักษณ์ คลิกที่สัญลักษณ์นี้เพื่อยืนยัน และทราบรายละเอียดอัตราการผ่อนชำระของแต่ละธนาคารที่ร่วมรายการ
Q :
A :
การคืนสินค้า
สินค้าที่ร่วมรายการผ่อนชำระ 0% สามารถคืนสินค้าได้ตาม นโยบายการเปลี่ยนคืนสินค้า แต่ไม่สามารถเปลี่ยนเป็นสินค้าอื่นได้

FAQs

Q :
A :
How do I shop with Central Online Shopping?
You can shop with Central Online Shopping by following these 3 easy steps click here
Q :
A :
What should I do if I forgot my username or password?
If you have forgotten your username or password, please click here and enter your Email . You will receive a link to create your new password via Email.
Q :
A :
What should I do if I would like to edit an order I have made?
Central Online Shopping has a policy of delivery merchandise to our clients as fast as possible. If customers would like to change or cancel order(s), (including changing postal address, delivery channel, and adding or cancelling order list) please contact Central Online Shopping within 1 hour after placing an order by calling our Central Contact Center at 8.30 a.m. – 09.00 p.m. everyday.
Q :
A :
How can I check my order status after placing an order?
You can check your order status by clicking here
Q :
A :
How can I return merchandise from Central Online Shopping?
Customers can return intact purchased merchandise by sending the item(s) back with full-filled return form to the postal address below:
Customer Service (Central Online) Department COL Public Co.,Ltd. 24 Ounjai Building Soi.Onnut66/1 Suanluang Suanluang, Bangkok 10250
Every product on the website can be returned within 14 days from the date of delivery (cosmetics, earrings & watches, pen refills, fabrics, night gowns, innerwear, swimwear, and discounted items are non-refundable). For more information click here
Q :
A :
Can I purchase merchandise online and have it sent to a different address within Thailand?
Yes, you can purchase items online and send them to an alternate address within Thailand. Click the "Change Address" box on the "Fill Out Postal Address" page and you will be able to change the address of where your merchandise will be shipped.
Q :
A :
How do I ship to an international address?
If you'd like to ship merchandise to an international address, please contact our Central Contact Center 0-2730-7777 or Email : contact@central.co.th for more information.
Q :
A :
Is in-store prices and online prices the same ?
Yes, Central Department Store in-store prices are generally the same as Central Online Shopping's prices. Tn some occasion, there are an exclusive online and in-store promotions. When you register as a member you will receive updates about an upcoming online and in-store sales. If you have any further queries, please do not hesitate to contact Central Contact Center 0-2730-7777 or Email : contact@central.co.th
Q :
A :
When shopping online with the Central Credit Card, is it possible for members to receive a discount?
For security reasons, discounts for customers paying with the Central Credit Card is not available at this time.
Q :
A :
How can I check the product size?
Many brands have a sizing chart on the product page located below the "Buy Now" icon. The sizing chart will provide you with details and size guide for each item.
Q :
A :
How do I link my the 1 Card number to my online account?
You can enter your the 1 Card number when signing up for your online account. If you already have an account, you may link your 1 Card by making an edit on your account profile.
Q :
A :
Can I use my Gift Card or Gift Voucher online?
Currently, Gift Cards and Gift Vouchers cannot be used online. However, Gift Cards can be purchased and activated online.

In-store FAQ

Q :
A :
How do I contact Central Customer Service?
To contact Central Customer Service to make a comment or complaint, you can call the Customer Service Centre at Tel. 0 2793 7000 or fill out the "Enquiry Form" located on the "Contact Us"
Q :
A :
How can I check a product's availability?
To check the availability of a product at a Central Department Store, directly call the Central Department Store nearest you. You can find the contact information for all Central Department Store branches here

If a Central Department Store branch is unable to assist you, please fill in the "Enquiry Form" located on the "Contact Us"
Q :
A :
How do I apply for a Central Credit Card?
To enjoy the many benefits of being a Central Credit Card cardholder, apply for the Central Credit Card online at www.centralcard.com
Q :
How can I apply for The 1 Card? What benefits do I receive?
You can apply for The 1 Card at any branch of Central Department Stores, ZEN Department Stores, Robinson Department Stores (except Nakorn-Srithammarath branches), PowerBuy, SuperSport, B2S, homeWorks, and OfficeMate. Registering in-store is subject to a 50 Baht fee; however, you will receive your card immediately.

You can also apply for The 1 Card online by clicking here. While applying online is free, you must pick up The 1 Card from a participating branch within 45 days.

The 1 Card members receive rewards points for purchases at any Central Department Stores, ZEN Department Stores, Robinson Department Stores, PowerBuy, SuperSport, B2S, homeWorks, and OfficeMate. Points can be converted into cash vouchers and by used to purchase merchandise from any of the above stores.
Q :
A :
How do I use Central Gift Cards or Gift Vouchers?
You can use Central Gift Cards or Gift Vouchers to pay for merchandise at any Central Department Store and ZEN branches of: Marks & Spencer, Central Food Hall, Tops, Power Buy, Supersports, HomeWorks, and B2S (Conditions Apply). For more information, see the Central Department Store gift card page.
Q :
A :
I would like to become a Central supplier, how can I contact the Merchandising Department?
Suppliers can contact the Merchandising Department via telephone at Tel. 0 2655 1444 ext. 4371-2. When calling, please specify the product type. Alternatively, send an Email along with a brief company profile via the "Enquiry Form" located on the "Contact Us"
0% Installment
Q :
A :
Which items are eligible for 0% installment payments?
The items which are eligible for 0% installment payments will be labelled with "ผ่อนชำระ 0%"or "0% Installment".
Q :
A :
What are the conditions for 0% installment payments and which credit cards are participated?
Details of terms and conditions of the 0% installment payments are available for customers to view in the 0% Installment Policy statement.
The participated credit cards are Bangkok Bank (BBL), Krungthai Bank (KTC),CitiBank (CITI), and Thanachart Bank (TBANK), which may choose to make 0% installment payments, subject to eligibility of each card with different items (customers may view the participated credit card at the Check Out page)
Q :
A :
Returns
Customers may wish to return items purchased with 0% installments, per the Returns and Exchanges Policy. However, the items purchased with 0% installments cannot be exchanged.

Central Online Shopping operated by COL Public Company Limited 24 Onnuch 66/1 Suan Luang Bangkok 10250 E-Commerce Registration Number : 0101552340014